نگهداری و تنظیم دفاتر حسابهای دریافتی و پرداختی دانشکده بر اساس حسابداری تعهدی
نحوه مصرف اعتبارات بر اساس مقررات و ضوابط مالی مربوطه
تهیه و تنظیم گزارشهای مالی در هر دوره بر اساس حسابداری تعهدی
تنظیم اسناد مالی و نگهداری حسابهاو تنظیم گردش مالی
تامین اعتبار درخواست های خرید بر اساس درخواستهای دانشکده
اعمال نظارت بر هزینه ها بر اساس آیین نامه مالی و معاملاتی دانشگاه
پیگیری درخواستهای تخصیص از برنامه و بودجه و درخواست تنخواه گردان از مدیریت مالی و نامه های مربوطه
بررسی اسناد و صدور چک در وجه ذینفعان
پیگیری و پرداخت حقوق کارکنان اعم از قراردادی و تبصره 3و4 و اضافه کاری و ماموریت و حق التدریس و ....
تنظیم اسناد پس از پرداخت و فیشهای مربوط جهت واریز در ستاد دانشگاه