امروز : 15 تیر 1403
معاونت دانشجویی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1402/06/29 - 12:30
  • 1548
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZDaz

ثبت نام دانشجویان جدیدالورود

ضمن عرض تبریک و خیرمقدم به دانشجویان جدید الورود سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به اطلاع می رساند ثبت نام به شرح ذیل انجام می شود:

 

 

دانشجوی محترم پذیرفته شده در دانشگاه علوم پزشکی کاشان:

ضمن تبریک موفقیت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ و خیرمقدم ورود به این دانشگاه، به منظور انسجام فرآیند ثبت نام شما، خواهشمند است صرفاً براساس برنامه ریزی صورت گرفته ذیل جهت ثبت نام حضوری مراجعه فرمایید.

روز حضور تاریخ رشته تحصیلی
شنبه ۱۴۰۲/۷/۲۲ پزشکی- دندانپزشکی و تغذیه
یکشنبه ۱۴۰۲/۷/۲۳ پرستاری- مامایی- اتاق عمل- هوشبری و فوریت‎های پزشکی
دوشنبه ۱۴۰۲/۷/۲۴ بهداشت عمومی- بهداشت محیط – بهداشت حرفه‎ای- فناوری اطلاعات سلامت- مدیریت خدمات بهداشتی درمانی- رادیولوژی و علوم آزمایشگاهی

 

تأکید می نماید تدابیر لازم برای تخصیص خوابگاه به کلیه دانشجویان صورت پذیرفته و زمان حضور شما هیچ گونه تاثیری در اختصاص خوابگاه نخواهد داشت لذا پذیرش دانشجویان خارج از برنامه فوق امکان پذیر نخواهد بود.

 

۱-کلیه دانشجویان متقاضی خوابگاه نسبت به تکمیل فرم های ذیل به صورت الکترونیک اقدام نمایند:

۲- کلیه دانشجویان فرم های زیر را دانلود و پس از تکمیل هنگام حضور در دانشگاه تحویل کارشناس مربوطه نمایند: (محل تحویل فرم ها و ثبت نام حضوری: پردیس دانشگاه علوم پزشکی، ضلع غربی دانشکده پزشکی، آمفی تئاتر مرکزی)

نکات:

نحوه تکمیل تعهدنامه محضری: فرم مربوطه را دریافت و بهمراه یک ضامن معتبر(در انتهای فرم تعهد محضری مشخصات ضامن قید شده است) در یکی از دفاتر اسناد رسمی ثبت نموده و به اداره رفاه دانشجویان واقع در طبقه همکف دانشکده پزشکی ارائه دهید. ( درخواست و دریافت هرگونه تسهیلات رفاهی و خوابگاهی منوط به ارائه تعهد نامه محضری است.)

نحوه تکمیل اظهارنامه انضباطی: دانشجویان محترم لازم است تا ضمن تکمیل دقیق فرم اظهارنامه انضباطی، نسبت به مطالعه آئین نامه انضباطی و شیوه نامه اجرایی آن از طریق آدرس های درج شده در فرم اقدام و در روز ثبت نام نسبت به تحویل آن به غرفه کمیته انضباطی و امضای لیست مربوطه اقدام نمایند. بدیهی است تأیید فرم ثبت نام دانشجویان توسط کمیته انضباطی دانشجویان دانشگاه منوط به انجام دقیق فرایند فوق خواهد بود.

نحوه تکمیل فرم گواهی انجام مراقبت دوره ای سلامت: دانشجویان عزیز جهت انجام سلامت سنجی جسمانی فرم مربوطه را دریافت و با مراجعه به نزدیک ترین مرکز بهداشتی محل سکونت خود آن را تکمیل و هنگام ثبت نام به واحد مربوطه تحویل نمایید.

 

مشاهده آئین نامه اسکان دانشجویان

مشاهده آئین نامه تغذیه دانشجویان

آئین نامه رفتار و پوشش حرفه ای دانشجویان

دانشجویان عزیز می توانند جدیدترین اخبار مربوط به ثبت نام، مسائل صنفی، رفاهی، فرهنگی و خوابگاهی را در کانال http://eitaa.com/mefda_kashanو ، پایگاه اطلاع رسانی مفدا به آدرس kashan.mefda.ir یا درپیج اینستاگرام http://instagram.com/mefda_kashan مشاهده کنند.

تلفن های ضروری معاونت فرهنگی و دانشجویی:

نام واحد شماره مستقیم مسئول مربوطه
اداره امور خوابگاه ها ۵۵۵۸۹۱۸۶/۵۵۱۰۳۷۷۲ خانم منصوری
اداره رفاه دانشجویان ۵۵۵۸۹۱۹۹/۵۵۱۰۳۵۴۷ خانم اسماعیل پور
اداره تربیت بدنی ۵۵۵۸۹۱۶۶/۵۵۱۰۳۲۸۲ آقای مرشدی
اداره مشاوره دانشجویان ۵۵۵۸۹۱۹۲/۵۵۵۸۵۰۹۹ آقای دکتر ارباب
مدیریت فرهنگی ۵۵۵۸۹۴۲۳/۵۵۱۰۳۵۴۸ آقای عطارزاده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 103549
کلمات کلیدی

فایل‌ها

عباس غلامیان
خبرنگار

عباس غلامیان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید