امروز : 18 تیر 1403
معاونت دانشجویی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
تعهدنامه اقامت در خوابگاه‌های دانشجویی مجردی مطابق آخرین ویرایش آیین نامه و مقررات اسکان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور
دانشجوی گرامی
با سلام وعرض خیر مقدم وآرزوی موفقیت روزافزون برای جنابعالی در کسب دانش و ارتقاء مدارج علمی و انسانی، خلاصه ای از مقررات مربوط به اقامت در خوابگاه‌های دانشجویی در زیر درج می گردد. خواهشمند است با توجه به ضرورت آشنایی دانشجویان با مقررات مربوط برای مطالعه و اجراء دقیق موارد اعلام شده توجه کافی مبذول فرمایید.
1. وسایل و اثاثیه در بدو ورود به دانشجو با تعهد کتبی تحویل داده می‌شود و در پایان ترم به طور سالم تحویل گرفته می‌شود جبران خسارت وارده به اتاق و وسایل به عهده دانشجو می باشد .
2. تهیه وسایل شخصی مثل پتو، بالشت، تشک، ملحفه و ... در جهت تامین بهداشت فردی به عهده دانشجو می‌باشد. جهت ورود وخروج وسایل شخصی، دانشجو موظف است با نگهبان همکاری نماید .
3. ظاهر شدن با لباسهای نامناسب در محیط عمومی خوابگاه ممنوع می باشد.
4. ایجاد هرگونه مزاحمت که موجب سلب آسایش ساکنان خوابگاه باشد ممنوع می باشد.
5. دانشجویان موظفند در پایان هر سال تحصیلی کلیه وسایل شخصی را از خوابگاه تخلیه نمایند واموال خوابگاه را پس از نظافت به دفتر خوابگاه تحویل نمایند.
6. دانشجویان هر اتاق موظفند امور تاسیساتی از قبیل کلید و پریز برق ،انشعابات گاز وخرابی تلفن وتعویض قفل و لولای درب ها را کتبا یا شفاها به اطلاع مسئول خوابگاه برسانند ومسئولیت اطلاع ندادن نیازمندیها ویا دخالت مستقیم در امور تاسیساتی اتاق ها که موجب ضایعات احتمالی جانی ومالی بشود به عهده دانشجویان آن اتاق می باشد.
7. استعمال دخانیات ونگهداری و مصرف هرگونه مواد افیونی، مشروبات الکلی ومواد روان‌پریشی ممنوع می باشد.
8. در صورتی که در شروع هر نیمسال دانشجو بدون عذر موجه ظرف مدت 2 هفته به خوابگاه مراجعه ننماید و مراتب را به مسئول خوابگاه اعلام نکند حق سکونت او لغو وهزینه مربوطه گرفته خواهد شد.
9. در صورتی که دانشجو فرم درخواست خوابگاه را تکمیل ولی از خوابگاه استفاده ننماید ضمن پرداخت هزینه‌های خوابگاه در طول نیمسال، مسئول خوابگاه اموال دانشجو را با حضورنماینده حراست جمع آوری وبه انبار منتقل می نماید، همچنین در صورت مشاهده موارد مشکوک سرپرست خوابگاه می‌تواند با هماهنگی معاون دانشجویی فرهنگی و مدیر مربوطه و با حضور نماینده حراست از اتاق مورد نظر بازدید و بررسی نماید.
10. در صورت فراغت از تحصیل، اخراج از دانشگاه و یا قطع ارتباط آموزش نظیر مرخصی تحصیلی و تعلیق انضباطی، دانشجو باید با خوابگاه تسویه نماید در صورت عدم همکاری طبق مقررات با وی برخورد خواهد شد.
11. ساعت ورود وخروج مجاز خوابگاه مطابق جدول زیر می‌باشد که توسط اداره خوابگاه ها تعیین می گردد.
دخترانپسران
6 ماهه اول6 ماهه دوم6ماهه اول6 ماهه دوم
ورودخروج ورود خروج ورود خروج ورود خروج
21:306:3021:30722:306246:30
تذکر3: مورد گزارش عدم رعایت ساعت ورود وخروج خوابگاه به منزله سلب شرایط اسکان دانشجو و معرفی به کمیته انضباطی خواهد بود.
12. دانشجو حق نگهداری وسایل عمومی خوابگاه رادر اتاق ندارد.
13. در صورت درخواست نگهبان خوابگاه دانشجویان موظفند کارت خوابگاه یا کارت شناسایی را ارائه نمایند .
14. تعیین و جابجایی خوابگاه و اتاق دانشجو به عهده مسئول خوابگاه می‌باشد. سکونت دانشجو در خوابگاه و اتاق به منزله اسکان دائم نمی‌باشد و در صورت صلاح‌دید اداره خوابگاه‌ها و مسئول خوابگاه دانشجو جابجا خواهد شد. ضمناً دانشجو شخصاً حق تعویض یا جابه‌جایی را ندارد.
مخصوص خواهران دانشجو
1) دانشجویان دختر می‌توانند بعضی شب‌ها فقط در منزل خویشاوندانی که قبلا مشخصات وآدرس و نسب آن‌ها با دانشجو در فرم خویشاوندی قید شده و به تایید اولیاء آن‌ها رسیده است با رعایت سایر شرایط لازم، اقامت شبانه داشته باشند.
تبصره 1: هماهنگی قبلی با مسئول خوابگاه و تکمیل نمودن دفتر و فرم ورود وخروج مربوط ه و نیز امضاء کردن فرم توسط خویشاوندان و تحویل فرم امضاء شده به دفتر خوابگاه در اولین حضور از سوی دانشجو الزامی است.
تبصر2: مسئولان خوابگاه‌ها در صورت لزوم می توانند به منزل خویشاوندان دانشجو مراجعه و حضوری را در آنجا بررسی نمایند.
2) شرایط حضور بستگان دانشجو در خوابگاه
• ساعت ملاقات همه روزه حداکثر تا بسته شدن درب خوابگاه می باشد و بعد از آن ممنوع می باشد.
• ملاقات کننده باید کارت شناسایی معتبر یا شناسنامه همراه داشته باشد.
• ملاقات در اتاقهای خوابگاه برای ملاقات کننده زن باید با اجازه دفتر خوابگاه باشد.
• ملاقات‌کننده مرد باید از محارم دانشجو باشد و علاوه بر تکمیل فرم مخصوص ملاقات، شناسنامه خود را به مسئول خوابگاه ارائه نماید.
• از ورود خواهران بدحجاب تحت هر عنوان به خوابگاه جلوگیری می‌گردد.
اعلام می دارم که مراتب مندرج در این تعهد نامه را که چکیدة قوانین و آیین نامه سکونت در خوابگاه های دانشجویی بوده، مطالعه نموده و متعهد می شوم تمامی موارد ذکر شده در آیین نامه خوابگاه ها و بخشنامه های مربوطه را که ابلاغ و اطلاع رسانی می شود رعایت نموده و در صورت تخطی برابر مقررات کمیته انضباطی با اینجانب برخورد شود. همچنین در هر زمان که دانشگاه ابلاغ نماید برای تخلیه اتاق و تسویه حساب با خوابگاه اقدام نمایم.