امروز : 14 مهر 1403
معاونت دانشجویی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1402/07/12 - 09:45
  • 213
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZzJA

نشست صمیمانه مسئول نهاد رهبری با کارکنان خوابگاه های دانشجویی برگزار شد

نشست صمیمانه مسئول نهاد رهبری با کارکنان خوابگاه های دانشجویی دوشنبه دهم مهر ماه سال جاری در سلف سرویس مرکزی دانشگاه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عباس ابن علی در ابتدا پس از عرض تبریک میلاد پر خیر وبرکت حضرت پیامبر (ص) و امام جعفر صادق (ع )به بیان اهمیت کار پرسنل خوابگاه ها پرداخت و از آنان به خاطر زحمات شبانه روزی و مسئولیت سنگین تقدیر و تشکر کرد.

ابن علی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد که نهاد رهبری در همه زمینه ها به عنوان پشتوانه و همراه برای معاونت فرهنگی و دانشجویی عمل خواهد کرد و از هیچ حمایتی درجهت حصول حقوق کارکنان و پرسنل زحمت کش خوابگاه ها دریغ نخواهد شد.

دکتر اعظم باقری گفت: ناظمه های خوابگاه مسئولیت سنگینی را بردوش دارند و سنگینی این مسئولیت به دلیل اطمینان و اعتمادی است که خانواده ها در سپردن فرزندان خود به خوابگاه ها دارند.

وی افزود:حضور روانشناس و مشاور مذهبی در خوابگاه ها امری واجب و اجتناب ناپذیر است ،نسل جوان ما نیاز به فردی دارد که در کنارش با اطمینان خاطر و اعتماد به بیان مشکلات روحی و روانی بپردازد و از آن جهت که دانشجویان خوابگاهی از خانواده دور هستند، همکاران ما در خوابگاه ها نقش مادر را برای آنان داشته و باید برای رفع نیاز آنها احساس مسئولیت داشته باشند.

معاون فرهنگی و دانشجویی خاطر نشان کرد: حلقه بزرگ اتصال دانشجویان با دانشگاه و مسئولین ناظمه های خوابگاه هستند و رفع نیازها و انتقال مشکلات و دغدغه های آنان به مسئولین به عهده پرسنل خوابگاه هاست و از این بابت من از آنان به خاطر این تلاش شبانه روزی و کار خطیر تقدیر و تشکر می نمایم.

باقری ادامه داد: معاونت فرهنگی و دانشجویی سعی دارد تا باکمک پرسنل خوابگاه ها بستر شادی و نشاط بیشتری را برای دانشجویان فراهم نماید . فعال سازی سالن های ورزشی ،ایجاد ایستگاه های سلامت و... از جمله این برنامه هاست.

در ادامه جلسه حجت الاسلام غلامی، معاون نهاد رهبری به لزوم ایجاد فضای معنوی در خوابگاه ها اشاره کرد و گفت: هرچه محیط خوابگاه ها معنوی تر باشد مشکلات ما در اداره آنها کمتر خواهد بود و ایجاد فضای مذهبی وآرامش معنوی و روحی زمینه ساز تربیت صحیح نسل جوان در خوابگاه ها می باشد.

پس از آن، خانم دکتر مظاهری، مدیر امور دانشجویی نیز ضمن تشکر از زحمات پرسنل خدوم خوابگاه ها به بیان مشکلات مالی وحقوقی آنان پرداخت و سایر حاضرین نیز به بیان مشکلات و دغد غه های خود پرداختند.

در پایان از یکی از ناظمه های خوابگاه به خاطر فرزندآوری بیشتر تقدیر به عمل آمد و هدیه پرداخت هزینه سفر به مشهد مقدس به ایشان به همراه خانواده اهدا گردید.

گفتنی است در این نشست، حجت الاسلام عباس ابن علی (مسئول نهاد )،خانم دکتر باقری (معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه)، حجت الاسلام غلامی (معاون نهاد)و دکتر اشرف مظاهری (مدیر دانشجویی ) و سایر کارکنان خوابگاه های دانشجویی حضور داشتند .

 

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 106225
کلمات کلیدی
عباس غلامیان
خبرنگار

عباس غلامیان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید