امروز : 14 مهر 1403
معاونت دانشجویی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1402/07/09 - 07:48
  • 50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZzHA
به مناسبت هفته وحدت؛

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سخنرانی کرد

به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت امروز شنبه مورخ هشتم مهر ماه سال جاری حجت الاسلام و المسلمین عباس ابن علی مسول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در مسجد دانشگاه بعد از نماز ظهر و عصر به ایراد سخنرانی پرداخت.

مسول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری ضمن تبریک هفته وحدت و فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) گفت: خداوند برای بعثت پیامبر مودت و رحمت به انسانها منت نهاد.

عباس ابن علی با اشاره به آیه ۴۶ سوره انفال "وأطیعوا اللّه ورسوله ولا تنازعوا فتفشلوا وتذهب ریحکم ۖ واصبروا ۚ إنّ اللّه مع الصّابرین" افزود همان طور که جبهه کفر برای ایجاد تفرقه هزینه می کند،دانشگاه ها، حوزه علمیه و نهادهای سیاسی و امنیتی هم باید در همین راستا تلاش مضاعف کنند و در جهت ایجاد وحدت در دنیای اسلام بکوشند.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ادامه داد: وحدت جزء مبانی قرآنی و دینی ماست و قرآن، اهل بیت و ولی فقیه همه در یک راستا هستند.

ابن علی در پایان خاطرنشان کرد: ولی فقیه تعمق در دین و روایات دارد، چون ما دیانت را عین سیاست می دانیم. شهید همت در میدان جنگ بعد از توسل و تضرع و نماز و مناجات یک دور تسبیح شعار مرگ بر آمریکا می گفت و بعد آماده رزم می شد این مطلب را بر آیت الله مشکینی عرضه نمودند ایشان فرمودند: بله این تسبیح کمتر از ذکر صلوات نیست.

 

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 106168
کلمات کلیدی

تصاویر

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سخنرانی کرد مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سخنرانی کرد
عباس غلامیان
خبرنگار

عباس غلامیان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید