امروز : 14 مهر 1403
معاونت دانشجویی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1402/10/17 - 07:43
  • 116
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
  • /ZnEQ

مراسم گرامیداشت شهدا و محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان برگزار شد

به همت هیئت دانشجویی عشاق الولایه،مراسم گرامیداشت شهدا و محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان روز شنبه ۱۶ دی ماه سال جاری بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد بقیه الله الاعظم (عج) دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور رئیس دانشگاه، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، معاون فرهنگی و دانشجویی و جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان برگزار شد، مداح اهل بیت کربلایی عابدینی به مرثیه سرایی پرداخت.

هیئت دانشجویی عشاق الولایه در بیانیه‌ای با محکومیت اقدام تروریستی کرمان این جنایت را محصول کینه و بغض دشمنان از مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی و عشق و دلدادگی ملت ایران به شهید قدس دانست.

متن بیانیه هیئت دانشجویی عشاق الولایه بدین شرح است:

بسم الله القاسم الجبارین

"ولا تقولو لمن یقتل فی سبیل الله اموات بل احیاء ولکن لا تشعرون " سوره بقره آیه ۱۵۴

تا دیروز می گفتیم از عکس تو می ترسند امروز فهمیدیم از مزار تو هم می ترسند .

رژیم اشغالگر صهیونیست که آوازه ظلم و جورش عالمی را فراگرفته، باری دیگر فجاعتی را بر سبقه ننگین و چرک‌آلودش وارد ساخته است. رژیم شیطان صفتی که از سر ترس و استیصال و با امید واهی بازگشت هیمنه پوشالی اش اقدام به حمله تروریستی علیه مردمان مظلوم اعم از پیر و جوان، زنان و کودکان می‌کند، نه تنها بویی از انسانیت نبرده بلکه هر روز بیش از دیروز تیشه به ریشه و دودمان خود زده و هلاکتش را مستعجل نموده است.

بزدلانی که در طول حکومت ددمنشانه‌ شان تاب مقابله با فرزندان زهرا را نداشته اند، امروز به پیروان مکتب سلیمانی بزرگ حمله‌ور گشته و امید دارند که ریشه این فکر و مکتب را بسوزانند. و چه راست گفت حاج قاسم که ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم و شهد شیرین شهادت، آرمان والای مردم غیور ماست.

جنایتکاران سنگدل تروریست بدانند:
با کشتن مردم بی گناه، گرفتن جان زن و کودکان طفل معصوم، و ایجاد ناامنی در زیارتگاه ها هرچه دست و پا بزنند، هرچه تقلا کنند، نمی توانند جلوی محو زودرس اسرائیل را بگیرند .

همانطور که رهبر عزیزمان فرمود:
جنایتکاران سنگدل بدانند که سربازان راه روشن سلیمانی رذالت و جنایت آنان را تحمل نخواهند کرد و از هم اکنون آماج قطعی سرکوب و مجازات عادلانه خواهند بود .
این فاجعه آفرینی پاسخ سختی خواهد داشت به اذن الله .

هیئت دانشجویی عشاق الولایه دانشگاه علوم پزشکی کاشان ضمن محکومیت این اقدام تروریستی و همدلی با خانواده شهدای این حادثه، از تمامی مسئولین ذی صلاح انتقام سخت و شدید از مسببان این جنایات نابخشودنی را تقاضا دارد . امید است که با هوشیاری بیشتر و اقدامات قاطع تر از وقوع چنین رخداد های دردناکی برای ملت مقاوم ایران در آینده جلوگیری شود .

آجرک الله یا صاحب الزمان ...

گفتنی است: عصر روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه سال جاری صدای مهیب یک انفجار در یکی از محورهای منتهی به گلزار شهدای کرمان شنیده شد؛ انفجار اول ۷۰۰ متری مزار شهید سلیمانی و انفجار دوم در یک کیلومتری مزار بوده و خارج از مسیر زائران و مسیرهای بازرسی بوده است. در این انفجارها تعدادی از هموطنانمان به شهادت رسیدند و تعداد زیادی مجروح شدند.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 125479
کلمات کلیدی

تصاویر

مراسم گرامیداشت شهدا و محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان برگزار شد مراسم گرامیداشت شهدا و محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان برگزار شد مراسم گرامیداشت شهدا و محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان برگزار شد مراسم گرامیداشت شهدا و محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان برگزار شد مراسم گرامیداشت شهدا و محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان برگزار شد مراسم گرامیداشت شهدا و محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان برگزار شد مراسم گرامیداشت شهدا و محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان برگزار شد مراسم گرامیداشت شهدا و محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان برگزار شد
عباس غلامیان
خبرنگار

عباس غلامیان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید