امروز : 14 مهر 1403
معاونت دانشجویی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1402/07/26 - 13:38
  • 49
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /ZqSB

دانشگاهیان علوم پزشکی کاشان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تجمع کردند

اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جنایات شنیع رژیم صهیونیستی امروز ۲۶ مهر ماه سال جاری بعد از اقامه نماز ظهر و عصر در جوار یادمان شهدای گمنام تجمع کردند.

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه؛ دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی کاشان امروز بر علیه اقدام وحشیانه و جنایت جنگی رژیم غاصب صهیونیست علیه بشریت و نسل‌کشی و قتل عام مردم در بیمارستان المعمدانی غزه، تجمع کردند.

این تجمع با حضور اساتید، کارکنان و دانشجویان برگزار شد و شرکت کنندگان با سردادن شعار انزجار خود را نسبت به اقدام وحشیانه رژیم غاصب صهیونیست نشان دادند. همچنین دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی کاشان هم صدا با مردم سراسر کشور بار دیگر اتحاد و همبستگی خود را در دفاع از مردم مظلوم فلسطین نشان دادند.

گفتنی است: عصر روز سه‌شنبه ۲۵ مهر نوار غزه شاهد دو جنایت جنگی، یکی در بیمارستان المعمدانی و دیگری در یک مدرسه بود. بر این اساس نیز جمهوری اسلامی ایران از نخستین لحظات این رویداد وحشیانه با محکوم کردن این صبوعیت و وحشی‌گری یهودیهای صهیونیست، امروز - چهارشنبه - را در سراسر ایران عزای عمومی اعلام کرد و از مردم ایران خواست تا با حضور در خیابان و میدان انقلاب تهران نسبت به این جنایت هولناک و نسل‌کشی بشری واکنش نشان دهند.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 108838
کلمات کلیدی

تصاویر

دانشگاهیان علوم پزشکی کاشان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تجمع کردند دانشگاهیان علوم پزشکی کاشان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تجمع کردند دانشگاهیان علوم پزشکی کاشان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تجمع کردند دانشگاهیان علوم پزشکی کاشان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تجمع کردند
عباس غلامیان
خبرنگار

عباس غلامیان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید