امروز : 14 مهر 1403
معاونت دانشجویی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1403/06/27 - 10:06
  • 39
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /ZcGS

جلسه کمیته رصد و فرهنگی قرارگاه جوانی جمعیت برگزار شد

جلسه کمیته رصد و فرهنگی قرارگاه جوانی جمعیت دوشنبه ۲۶ شهریور ماه سال جاری با حضور اعضا در دفتر معاونت فرهنگی و دانشجویی برگزار شد.

جلسه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد.

پس از آن دکتر اعظم باقری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با بیان این نکته که جوانی جمعیت باعث رشد و بالندگی اجتماعی می شود گفت: باید در جهت جمعیت بالنده داشتن کشور کار کرد.

در ادامه زهرا محلوجی زاده به ارائه گزارشی از اقدامات کمیته فرهنگی در ماههای گذشته پرداخت. از مهم ترین این فعالیت ها می توان به اطلاع رسانی عضویت در کانون پیوند، برگزاری جشن های فارغ التحصیلی، توزیع غذا برای دانشجویان متاهل ساکن خوابگاه محتشم، تامین اعتبارخوابگاه دانشجویی متاهلی و... اشاره کرد.

سپس اعظم مدیحی عضو کمیته رصد قرارگاه جوانی جمعیت ضمن بیان این نکته که پرکارترین کمیته، کمیته فرهنگی است از تمامی دست اندرکاران در معاونت فرهنگی و دانشجویی به ویژه زهرا محلوجی زاده تشکر کرد.

از مصوبات این جلسه انتشار آثارجشنواره سیمرغ با موضوع جوانی جمعیت در صدا و سیما با هماهنگی روابط عمومی و قرارگاه جوانی جمعیت، برگزاری دوره های آموزشی ازدواج به هنگام و فرزندآوری و ... بود.

 

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 132081
کلمات کلیدی

تصاویر

جلسه کمیته رصد و فرهنگی قرارگاه جوانی جمعیت برگزار شد جلسه کمیته رصد و فرهنگی قرارگاه جوانی جمعیت برگزار شد جلسه کمیته رصد و فرهنگی قرارگاه جوانی جمعیت برگزار شد جلسه کمیته رصد و فرهنگی قرارگاه جوانی جمعیت برگزار شد
عباس غلامیان
خبرنگار

عباس غلامیان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید