امروز : 14 مهر 1403
معاونت دانشجویی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1403/05/23 - 06:47
  • 41
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
  • /ZKTS

برگزاری مراسم افتتاحیه همراه با ستاره ها در دار الهدایه آستان مقدس رضوی با حضور دانشجویان علوم پزشکی کاشان

افتتاحیه اردوی همراه با ستاره ها در دار الهدایه حرم امام رضا علیه السلام در شامگاه ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۳ با حضور دانشجویان و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد.

دکتر اشرف مظاهری مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اعلام این خبر گفت: هدف از برگزاری این اردوی زیارتی ایجاد نشاط فکری و معنوی برای دانشجویان و زیارت بارگاه ملکوتی هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت علی بن موسی موسی‌الرضا علیه السلام می‌باشد.

مظاهری ادامه داد: از جمله برنامه‌های این اردو می‌توان به برگزاری برنامه‌های آموزشی و فرهنگی، بازدید از اماکن مذهبی و تاریخی و همچنین برنامه‌های تفریحی متنوع اشاره کرد.

وی خاطر نشان کرد: نخستین روز از اردوی همراه با ستاره‌های ۲ با برگزاری کارگاه های متعدد و مشارکت دانشجویان دختر دانشگاه های علوم پزشکی در پردیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد.

دانشجویان پس از جلسه توجیهی و استراحت در محل اسکان، همگی به پاپوس زیارت امام رضا رفتند. پس از زیارت و برگزاری نماز جماعت ، مراسم افتتاحیه اردو همراه با ستاره ها در رواق دار الهدایه برگزار شد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 131656
کلمات کلیدی

تصاویر

برگزاری مراسم افتتاحیه همراه با ستاره ها در دار الهدایه آستان مقدس رضوی با حضور دانشجویان علوم پزشکی کاشان برگزاری مراسم افتتاحیه همراه با ستاره ها در دار الهدایه آستان مقدس رضوی با حضور دانشجویان علوم پزشکی کاشان
عباس غلامیان
خبرنگار

عباس غلامیان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید