امروز : 14 مهر 1403
معاونت دانشجویی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1402/12/16 - 09:46
  • 92
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZyWR

اعزام ۱۶۰ نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان به اردوی راهیان نور

کاروانی ۱۶۰ نفره از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به همت معاونت فرهنگی، دانشجویی و بسیج دانشجویی دانشگاه،۱۶۰ نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان، چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه سال جاری سفر خود را برای بازدید از مناطق دفاع مقدس در جنوب کشور آغاز کردند.

 

در این مراسم، سرپرست مدیریت امور فرهنگی دانشگاه در سخنانی اظهار داشت: اردوهای راهیان نور دانشجویی ظرفیتی بسیار ارزشمند برای ترویج فرهنگ شهادت و ایثارگری است.

مهدی عطارزاده با اشاره به ضرورت ترویج روحیه ایثارگری، جهاد و خدمت به دیگران بیان داشت: راهیان نور و یادواره‌های شهدا از مهم‌ترین برنامه‌ها برای انتقال ارزش‌های جهاد و ایثار و شهادت به نسل جوان است.

 

وی در ادامه بیان داشت : هدف از برپایی هر ساله اردوی جهادی، انتقال روحیه شجاعت، ایثار، از خودگذشتگی و فداکاری شهدا، جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است تا با حضور دانشجویان در مناطق عملیاتی جنوب کشور بیشتر با این روحیه آشنا شوند.

عطارزاده ادامه داد: در سفر به مناطق جنگی به ما یادآوری می شود چه افرادی برای حفظ ایمان و دفاع از کشور و ناموس از همه چیز خود گذشتند.

گفتنی است: راهیان نور به گونه ای در میان افراد مورد توجه قرار گرفته است که روز ۲۰ اسفند به نام روز ملی راهیان نور نام گذاری شده است.

 

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 128568
کلمات کلیدی

تصاویر

 ۱۶۰ نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان به اردوی راهیان نور اعزام شدند  ۱۶۰ نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان به اردوی راهیان نور اعزام شدند  ۱۶۰ نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان به اردوی راهیان نور اعزام شدند  ۱۶۰ نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کاشان به اردوی راهیان نور اعزام شدند
عباس غلامیان
خبرنگار

عباس غلامیان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید