امروز : 14 مهر 1403
معاونت دانشجویی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1402/07/10 - 10:05
  • 134
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZaJA
با حضور کارکنان معاونت فرهنگی و دانشجویی؛

مراسم جشن میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) برگزار شد

با حضور کارکنان معاونت فرهنگی و دانشجویی، مراسم جشن میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) همراه با صبحانه کاری در سلف سرویس مرکزی دانشگاه امروز دهم مهر ماه سال جاری برگزار شد.

این برنامه با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد. پس از آن مهدی عطارزاده ضمن تبریک میلاد حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) از حضور کارکنان معاونت فرهنگی و دانشجویی تشکر کرد.

 

دکتر اعظم باقری معاون فرهنگی و دانشجویی نیز ضمن تبریک این مناسبت مذهبی، از زحمات و تلاش های کارکنان معاونت در تابستان سخت کاری تشکر و قدردانی کرده و گفت: به میمنت این روز مبارک دور هم جمع شده ایم تا با شروعی محکم آماده استقبال از دانشجویان عزیز باشیم.

باقری با بیان اینکه هیچ موفقیتی حاصل نمی گردد مگر در سایه تعامل و همدلی تک تک اعضای مجموعه، ابراز امیدواری نمود در سال جدید تحصیلی نیز به پشتوانه این وفاق و همدلی که الحمد ا... در مجموعه موجود است شاهد موفقیت های روزافزون در عرصه های فرهنگی و دانشجویی و ...باشیم.

 

 

وی افزود: احادیث نقل شده از حضرت رسول اکرم (ص) برپایه اخلاق و مهرورزی است و جامعه مسلمان باید جامعه اخلاق و مهرورزی باشد.

در پایان معاون فرهنگی و دانشجویی اظهار امیدواری کرد بتوانیم با کمک یکدیگر ارزشمندترین خدمات را برای دانشجویان داشته باشیم.

مولودی خوانی توسط آقای بابایی و اجرای مسابقه از احادیث رسول اکرم (ص) و صرف صبحانه از دیگربرنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 106201
کلمات کلیدی

تصاویر

مراسم جشن میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) برگزار شد مراسم جشن میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) برگزار شد مراسم جشن میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) برگزار شد مراسم جشن میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) برگزار شد مراسم جشن میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) برگزار شد مراسم جشن میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) برگزار شد مراسم جشن میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) برگزار شد مراسم جشن میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) برگزار شد
عباس غلامیان
خبرنگار

عباس غلامیان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید