امروز : 14 مهر 1403
معاونت دانشجویی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1402/11/24 - 11:11
  • 97
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZzrR

مراسم جشن به مناسبت اعیاد شعبانیه برگزار شد

به همت هیئت دانشجویی عشاق الولایه، به مناسبت میلاد امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و حضرت زین العابدین (ع)،مراسم جشنی دوشنبه ۲۳ بهمن ماه سال جاری با حضور دانشجویان در آمفی تئاتر دانشکده دندانپزشکی برگزار شد.

همزمان با فرا رسیدن میلاد ستارگان آسمان ولایت حضرت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و حضرت زین العابدین (ع)، جشن اعیاد مبارک شعبانیه با حضور جمعی از دانشجویان در آمفی تئاتر دانشکده دندانپزشکی برگزار شد.

دکتر مجید زجاجی در این مراسم ضمن تبریک اعیاد پیرامون شجاعت و کرامات امام حسین(ع)، ولایت تکوینی و سیره و سبک زندگی امام سجاد(ع)، اصل امام شناسی و الگوگیری ازائمه اطهار علیهم السلام مطالبی رابیان نمود.

 

وی با اشاره به اهمیت ارتباط با اهل بیت فواید و اهمیت آن افزود: محبت و مودت اهل بیت (ع) آثار و فوائدی دارد، عشق و دوستی عترت پیامبر (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم) بعنوان یک صفت ارزشمند موجب برکات و درجات و منزلت افراد است و در مقابل دشمنی و مخالفت با آنان، هلاکت و شقاوت ابدی در پی خواهد داشت.

لازم به ذکر است: مولودی خوانی توسط مسعود قاسمی مداح اهل بیت علیه السلام، قرعه کشی کربلا برای ۵ نفر از شرکت کنندگان، مصاحبه با حجت الاسلام والمسلمین غلامی معاون نهاد رهبری، شعرخوانی و .... از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

 

گفتنی است در این جشن، از برندگان مسابقه کتابخوانی: فاطمه رسولی، فاطمه حجازی، محمد طاها تابانفرتقدیر بعمل آمد.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 127201
کلمات کلیدی

تصاویر

مراسم جشن به مناسبت اعیاد شعبانیه برگزار شد مراسم جشن به مناسبت اعیاد شعبانیه برگزار شد مراسم جشن به مناسبت اعیاد شعبانیه برگزار شد مراسم جشن به مناسبت اعیاد شعبانیه برگزار شد مراسم جشن به مناسبت اعیاد شعبانیه برگزار شد مراسم جشن به مناسبت اعیاد شعبانیه برگزار شد مراسم جشن به مناسبت اعیاد شعبانیه برگزار شد مراسم جشن به مناسبت اعیاد شعبانیه برگزار شد مراسم جشن به مناسبت اعیاد شعبانیه برگزار شد مراسم جشن به مناسبت اعیاد شعبانیه برگزار شد مراسم جشن به مناسبت اعیاد شعبانیه برگزار شد مراسم جشن به مناسبت اعیاد شعبانیه برگزار شد
عباس غلامیان
خبرنگار

عباس غلامیان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید