امروز : 14 مهر 1403
معاونت دانشجویی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1403/02/17 - 07:58
  • 66
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZG7R

برنامه‌های هفته سراهای دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد

از سوی اداره کل دانشجویی وزارت بهداشت، برنامه‌های هفته سراهای دانشجویی دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی اعلام شد.

دکتر اشرف مظاهری مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: هفته سراهای دانشجویی همه ساله در اردیبهشت ماه و به منظور توجه هر چه بیشتر به مسائل رفاهی سراهای دانشجویی، تسهیل در امور وارتقای کیفیت زندگی دانشجویان برگزار می شود.

دکتر مظاهری اظهار داشت: شعار امسال هفته سراهای دانشجویی که طی روزهای ۲۹ اردیبهشت لغایت ۴خرداد ماه همزمان در دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار خواهد شد" سرای دانشجویی، با نشاط و امیدآفرین " خواهد بود.

مدیر امور دانشجویی افزود: بنا بر گفته مدیرکل دانشجویی وزارت برنامه های روزشمار هفته سراهای دانشجویی شامل دو بخش است که یک بخش شامل برنامه هایی است که مختص هر روز است و یکسری از برنامه ها نیز مشترک می باشد در طول هفته سراهای دانشجویی برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: راه اندازی رادیو خوابگاه و تهیه وپخش پادکست های صوتی با هماهنگی مفداهای شعب دانشگاه های علوم پزشکی از جمله برنامه های مشترک همه دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی است که در طول هفته سراهای دانشجویی برگزار می شود.

مظاهری در پایان گفت: همچنین برگزاری مسابقات ورزشی بین خوابگاهی در دو بخش دختران و پسران و حضور مشاوران در سراهای دانشجویی و اتاق های دانشجویی از دیگر فعالیت های مشترک همه دانشکده ها و دانشگاه های علوم پزشکی در طول هفته سراهای دانشجویی است.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 129373
کلمات کلیدی
عباس غلامیان
خبرنگار

عباس غلامیان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید