امروز : 27 مهر 1403
معاونت دانشجویی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1403/07/25 - 08:10
  • 24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /ZiRT

انتصاب دکتر اشرف مظاهری به عنوان عضو جدید کمیته پژوهش و فناوری آبفای کاشان

« دکتر اشرف #مظاهری» عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کاشان از سوی مجید قنادی، مدیرکل مرکز تحقیقات توسعه فناوری و ارتباط با صنعت شرکت آب و فاضلاب #کشور، به مدت دو سال به عنوان عضو جدید کمیته پژوهش و فناوری آبفای کاشان منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه؛ به پیشنهاد یاسر اسماعیلی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل آبفای کاشان و با صدور احکامی از سوی مجید قنادی، مدیرکل مرکز تحقیقات توسعه فناوری و ارتباط با صنعت شرکت آب و فاضلاب کشور اعضای کمیته پژوهش و فناوری شرکت آب و فاضلاب کاشان برای مدت دو سال منصوب شدند.

در دور جدید این کمیته ‌‌‌‌‌"یاسر اسماعیلی" رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل آبفای کاشان به عنوان رئیس کمیته، "جواد پارسا " مدیر دفتر توسعه مدیریت و تحقیقات به عنوان دبیر، "سجاد عارضی" معاون منابع انسانی و تحقیقات، "محسن شمس" معاون بهره‌برداری و توسعه آب، "علیرضا ذراتی" معاون بهره‌برداری و توسعه فاضلاب و "محسن اخروی" معاون مالی  و پشتیبانی به عنوان اعضای داخلی کمیته و   «دکترحسین خراسانی زاده عضو هیئت علمی دانشگاه کاشان به عنوان کارشناس خبره صنعت آب  و فاضلاب ، "دکترمحمدرضا جلیلی قاضی زاده" عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی تهران و «دکتر محمود اکبری»  عضو هیئت علمی دانشگاه کاشان و « دکتر اشرف مظاهری» عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی کاشان  به عنوان عضو این کمیته منصوب شدند.

وظایف این کمیته شامل برنامه‌ریزی برای اجرای سیاست‌ها و اهداف پژوهشی، ارزیابی و تایید اولویت‌های تحقیقاتی، و همچنین تقویت فرهنگ نوآوری در شرکت است. این کمیته به دنبال ایجاد بستر مناسب برای انتقال دانش و فناوری، و همچنین استفاده از دستاوردهای علمی و تحقیقاتی در صنعت آب و فاضلاب کشور است.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 134766
کلمات کلیدی
عباس غلامیان
خبرنگار

عباس غلامیان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید