امروز : 14 مهر 1403
معاونت دانشجویی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1403/07/09 - 07:57
  • 34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z4LS

آیین گرامیداشت شهادت سید مقاومت در دانشگاه برگزار شد

در پی شهادت ناجوانمردانه سید مقاومت، شهید سیدحسن نصرالله مراسم گرامیداشتی روز یکشنبه 8 مهر ماه، بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر با حضور نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان، رئیس و معاونان، مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه، کارکنان و دانشجویان در مسجد دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم دانشگاهیان با شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «الله اکبر»، «لبیک یا خامنه‌ای» و «سپاهی با غیرت برخیز برای امت» جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

 

در ادامه مراسم نماینده ولی فقیه در کاشان به تشریح ابعاد شخصیتی و سیره سید مقاومت پرداخت.

 

حجت الاسلام حسینی با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله، اظهار کرد: سید حسن نصرالله نماد مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و ستم بود و همواره به دنبال تحقق عدالت و آزادی برای ملت‌های مظلوم تلاش کرد.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری به دوران حیات شه نصرالله اشاره کرد و افزود: سید حسن نصرالله از دوران کودکی در لبنان تحصیلات خود را آغاز کرد و بعد از ورود به حوزه علمیه نجف اشرف، تحت نظر بزرگان دینی، به تحصیل پرداخت. او در سال ۱۹۹۲ به عنوان دبیرکل حزب‌الله لبنان انتخاب شد و در این سمت، با ابتکارات و رهبری قوی خود، حزب‌الله را به یکی از قوی‌ترین و مؤثرترین جنبش‌های مقاومت در برابر اسرائیل تبدیل کرد.

 

امام جمعه کاشان با اشاره به بیانات و تأکید رهبر معظم انقلاب بر لزوم وحدت مسلمانان و پیروی از رهنمودهای ایشان عنوان کرد: پیام سید حسن نصرالله همواره تبعیت از ولی فقیه و وحدت میان مسلمانان بوده است. ما باید از تاریخ عبرت بگیریم و به همبستگی و اتحاد خود ادامه دهیم.

 

وی با بیان اینکه وجود مبارک و هدایت‌های امام زمان (عج) همواره جاری است، افزود: با هدایت‌های امام عصر(عج) زوال رژیم صهیونیستی به حول و قوه الهی نزدیک و با وجود تمام وحشی‌گری‌های رژیم صهیونیستی، اما در نهایت پیروزی برای اسلام و مسلمانان است.

 

در ادامه مراسم بیانیه بسیج اساتید و جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان توسط دکتر محمود سلامی سرپرست  بسیج در خصوص فجایع بیروت و شهادت سید مقاومت قرائت شد.

 

این مراسم با مدیحه سرایی حاج محمود شریفی به پایان رسید.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 132301
کلمات کلیدی

تصاویر

آیین گرامیداشت شهادت سید مقاومت در دانشگاه برگزار شد آیین گرامیداشت شهادت سید مقاومت در دانشگاه برگزار شد آیین گرامیداشت شهادت سید مقاومت در دانشگاه برگزار شد آیین گرامیداشت شهادت سید مقاومت در دانشگاه برگزار شد آیین گرامیداشت شهادت سید مقاومت در دانشگاه برگزار شد آیین گرامیداشت شهادت سید مقاومت در دانشگاه برگزار شد آیین گرامیداشت شهادت سید مقاومت در دانشگاه برگزار شد آیین گرامیداشت شهادت سید مقاومت در دانشگاه برگزار شد آیین گرامیداشت شهادت سید مقاومت در دانشگاه برگزار شد آیین گرامیداشت شهادت سید مقاومت در دانشگاه برگزار شد آیین گرامیداشت شهادت سید مقاومت در دانشگاه برگزار شد آیین گرامیداشت شهادت سید مقاومت در دانشگاه برگزار شد
عباس غلامیان
خبرنگار

عباس غلامیان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید