امروز : 14 مهر 1403
معاونت دانشجویی
دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کاشان
  • 1402/10/16 - 09:31
  • 113
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
  • /Z1EQ
به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها؛

آئین گرامیداشت روز زن و مقام مادر و تقدیر از بانوان منتخب در دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد

به همت امور بانوان دانشگاه و با همکاری پایگاه بسیج حضرت زینب سلام الله علیها، آئین گرامیداشت روز زن و مقام مادر و تقدیر از بانوان منتخب در دانشگاه علوم پزشکی کاشان چهارشنبه ۱۳ دی ماه سال جاری در آمفی تئاتر دانشکده بهداشت برگزار شد.

مراسم با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط سید علی امیری آغاز شد.

در ادامه دکتر طاهره مازوچی مشاور امور بانوان رئیس دانشگاه ضمن تبریک میلاد دخت نبی اکرم (ص) از برگزار کنندگان این مراسم تشکر کرد.

دکتر مازوچی با اشاره به صفت دشمن شناسی حضرت فاطمه(س) گفت: حضرت فاطمه(س) در حالی که بسیار با مودت و مهربان بودند و در قلب همه مسلمانان نفوذ کرده بودند، دشمنی خود را با دشمنان اسلام ابراز می نمودند.

وی ادامه داد الگوی حاج قاسم سلیمانی حضرت زهرا(س) بوده است چرا که ایشان هم نفرت و انزجار خود را از دشمنان نشان می دادند و دشمن از ایشان هراس داشت.

پس از آن دکتر زهرا بصیری روان شناس و مدرس دانشگاه در خصوص حال خوب زنان قدرتمند سرزمینم سخنانی بیان کرد.

پخش کلیپ از شهادت سردار سلیمانی به مناسبت سالروز شهادت ایشان، اجرای مسابقه بین بانوان شرکت کننده در مراسم و تقدیر از بانوان منتخب دانشگاه از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

گفتنی است: مشاور امور بانوان رئیس دانشگاه، فرمانده پایگاه بسیج حضرت زینب سلام الله علیها، جمعی از معاونین، مدیران و مسئولین و کارکنان دانشگاه در این برنامه حضور داشتند.

  • گروه خبری : اخبار
  • کد خبر : 125458
کلمات کلیدی

تصاویر

آئین گرامیداشت روز زن و مقام مادر و تقدیر از بانوان منتخب در دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد آئین گرامیداشت روز زن و مقام مادر و تقدیر از بانوان منتخب در دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد آئین گرامیداشت روز زن و مقام مادر و تقدیر از بانوان منتخب در دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد آئین گرامیداشت روز زن و مقام مادر و تقدیر از بانوان منتخب در دانشگاه علوم پزشکی کاشان برگزار شد
عباس غلامیان
خبرنگار

عباس غلامیان

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید